Actele necesare pentru eliberarea avizului anual pentru anul 2025 se depun în perioada 1 octombrie 2024 - 10 decembrie 2024.

  1. Documentele necesare pentru eliberarea avizului anual în regim salarial sunt următoarele:

    1. Cererea tip care se depune la filiala OAMGMAMR de care aparține solicitantul și pe teritoriul căreia exercită legal profesia;
    2. Copia asigurării/asigurărilor individuale de răspundere civilă pentru greșeli în activitatea profesională, valabilă pentru anul calendaristic pentru care se solicită avizul;
    3. Unul dintre următoarele documente care atestă exercitarea legală a profesiei în regim salarial:
      1. Raport per salariat din REVISAL semnat, ștampilat și datat de către angajator, cu termen de valabilitate 30 de zile de la data emiterii pentru solicitanții cărora nu li se reține cotizația de membru pe stat de plată;
      2. Adeverință de la angajator în care să se precizeze funcția și locul de muncă, eventualele mutații intervenite și data de la care au apărut modificări ale condițiilor contractuale (modificări de normă, salariale etc);
    4. Verificarea cumulării numărului minim de credite în Registrul național unic al asistenților medicali generaliști, moașelor și asistenților medicali. Se vor solicita diplomele doar pentru cursurile sau manifestările științifice creditate care nu au fost înregistrate în Registrul național unic al asistenților medicali generaliști, moașelor și asistenților medicali până la data solicitării avizului sau în caz de neconcordanțe în înregistrări;
    5. Dovada achitării la zi a cotizației de membru, cu excepția cazului în care cotizația este reținută lunar de către angajator pe statul de plată;
    6. Certificatul de sănătate fizică și psihică pentru asistenții medicali generaliști, moașele și asistenții medicali care exercită profesia după vârsta de 65 de ani.

Lista de rezultate este disponibilă la următorul link: rezultatele-obtinute-la-examenul-de-grad-principal-2024.pdf

În data de 05.09.2024 se susține testul grilă în specialitatea asistență medicală generală la Liceul Tehnologic „Joannes Kajoni” din Miercurea Ciuc str. Toplița, nr. 22.
Candidații au acces în sălile de examen între orele 8:30 și 8:45 pe baza tabelelor nominale afișate la intrare și a actului de identitate, aflat în termen de valabilitate.
Rezultatul verificării dosarelor de înscriere se poate verifica aici: Rezultatele după verificarea dosarelor examenului de grad principal 2024.pdf

Vă facem cunoscut că în baza referatului MS nr. AR12558/26.07.2024, a fost aprobată derogarea de la prevederile art. 18 alin. (1) lit. b) din Metodologia de organizare și desfășurare a examenului de grad principal aprobată prin Ordinul Ministrului Sănătății nr. 1137/2018 cu modificările și completările ulterioare, cu 3 luni de la data susținerii examenului de grad principal din 05 septembrie 2024.
Precizăm că pentru înscrierea la examen candidații trebuie să îndeplinească și celelalte condiții prevăzute de Ordinul Ministrului Sănătății nr. 1137/2018 cu completările și modificările ulterioare.

Evenimentul va avea loc sâmbătă 08.06.2024 la Casa Jakab Antal, str. Szék, nr. 147, Miercurea Ciuc (Șumuleu), jud. Harghita, între orele 10:00 – 16:00 și este creditat cu 10 puncte EMC.

Înscrierile se pot face online, accesând linkul:
https://docs.google.com/forms/d/1rdQOFgvFtg1tTT2Busfdtj8bJ1oc7WN-xOo2ChTwwU4/edit?pli=1 - până la data de 05 iunie 2024 (inclusiv).

Pentru orice informație cu privire la înscriere vă rugăm să apelați la tel. 0745 829 993 - György Zelma sau la 0753 698 073 - Vincze Róbert.

simpozion farmacie program curs efc pharmaceutica i

Ordinul Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali din România (OAMGMAMR) organizează, prin filialele județene și a municipiului București, examenul de grad principal - sesiunea 2024, în conformitate cu prevederile Ordinului Ministrului Sănătății nr. 1137/06.09.2018 pentru aprobarea Metodologiei de organizare și desfășurare a examenului de grad principal pentru asistenți medicali generaliști, moașe, asistenți medicali, surori medicale și oficianți medicali, cu modificările și completările ulterioare.

Examenul de grad principal se organizează pentru asistenți medicali generaliști, moașe, asistenți medicali, surori medicale și oficianți medicali.

În perioada 22-23 martie 2024 la Odorheiu Secuiesc va fi organizată a XXX-a Conferință Internațională de Medicina de Familie, creditat cu 15 credite EPC pentru asistenții medicali.

Locul desfășurării conferinței va fi la Casa de Cultură Municipală Odorheiu Secuiesc.

Taxa de participare este de 50 de lei, care se achită în numerar la înscriere.

Înscrierile se fac în data de 22.03.2024 între orele 8:00-12:00, iar în 23.03.2024 între orele 8:00-10:00.