În perioada 22-23 martie 2024 la Odorheiu Secuiesc va fi organizată a XXX-a Conferință Internațională de Medicina de Familie, creditat cu 15 credite EPC pentru asistenții medicali.

Locul desfășurării conferinței va fi la Casa de Cultură Municipală Odorheiu Secuiesc.

Taxa de participare este de 50 de lei, care se achită în numerar la înscriere.

Înscrierile se fac în data de 22.03.2024 între orele 8:00-12:00, iar în 23.03.2024 între orele 8:00-10:00.

Certificatele de grad principal – sesiunea 2023 se pot ridica în perioada 27 noiembrie – 13 decembrie 2023 de la sediul OAMGMAMR – Filiala Harghita, în zilele de luni – joi între orele 9:00 – 13:00, iar miercuri între orele 14:00 – 16:30.
Certificatele se eliberează personal titularului pe bază de semnătură și a actului de identitate. Vă rugăm să aveți la dumneavoastră și Certificatul de membru în original.

"Conferința Farmaciștilor si Gala Farmaciștilor harghiteni"  in perioada 17-18 noiembrie, organizat de Colegiul Farmaciștilor din Harghita, la sala Amfiteatru al Consiliului Județean Harghita, str. Libertății nr.5, parter,  Municipiul Miercurea Ciuc, jud. Harghita.

Evenimentul este creditat  cu 15 puncte pentru asistenții de farmacie.

Participarea la acest eveniment se va desfășura in felul următor:

  • taxa de participare pentru asistenții de farmacie din județul Harghita este  50 Ron  
  • taxa de participare pentru asistenții din alte județe este 75 Ron

Pentru înregistrare la fața locului asistenții vor prezenta dovada plății taxei de participare pe suport hârtie.

Plata taxelor se va face până cel târziu 13 noiembrie in contul Colegiului Farmaciștilor Harghita (atât pentru farmaciști cât și pentru asistenți):

Cont RO22 RZBR 0000 0600 1439 8871
Banca Raiffeisen, Sucursala M Ciuc
CIF 29599421 Colegiul Farm. Harghita
.

Atașat găsiți si programul evenimentului: program-17-18-noiembrie-2023.pdf.

 

Conform Hotărârii Consiliului Național al OAMGMAMR nr. 26 din 12 octombrie 2023, apărut in Monitorul Oficial al României nr. 972/26.10.2023 asistenții medicali generaliști, moașele și asistenții medicali au obligația să semneze și să aplice parafa pe toate documentele care atestă activitățile profesionale executate, pentru asumarea răspunderii individuale și probarea responsabilității profesionale.

Modelul parafei este prevăzut în anexa nr. 1 a hotărârii susmenționate.

Datele ce vor fi înscrise în cuprinsul parafei vor fi obținute de către asistenții medicali în urma unei cereri adresate filialei OAMGMAMR ai cărei membri sunt.

Depunerea cererilor și eliberarea adeverințelor se fac personal solicitantului sau, după caz: persoanei împuternicite de către acesta, reprezentantului desemnat de către unitatea angajatoare pe bază de semnătură.

Cererea se poate descărca aici: cerere-eliberare-adeverinta-pentru-intocmirea-parafei-profesionale.pdf

Hotărârea 26/2023 se poate descărca aici: mo-972-din-26-oct-2023-parafa.pdf

În perioada 13-14 octombrie 2023 la Odorheiu Secuiesc va fi organizată în colaborare cu Colegiul Farmaciștilor din România filiala Harghita evenimentul „Zilele farmaciștilor din județul Harghita ed. a VI-a”, creditat cu 10 credite EPC pentru asistenții medicali. Creditele sunt valabile pentru toți asistenții medicali participanți indiferent de specialitate.

Locul desfășurării conferinței va fi la sala „Szent István” din cadrul primăriei Odorheiu Secuiesc.

Taxa de participare este 100 de lei, care se achită în numerar la înscriere.

Înscrierile se fac în data de 13.10.2023 între orele 12:00-14:00.

  1. Documentele necesare pentru eliberarea avizului anual în regim salarial sunt următoarele:

    1. Cererea tip care se depune la filiala OAMGMAMR de care aparține solicitantul și pe teritoriul căreia exercită legal profesia;
    2. Copia asigurării/asigurărilor individuale de răspundere civilă pentru greșeli în activitatea profesională, valabilă pentru anul calendaristic pentru care se solicită avizul;
    3. Unul dintre următoarele documente care atestă exercitarea legală a profesiei în regim salarial:
      1. Raport per salariat din REVISAL semnat, ștampilat și datat de către angajator, cu termen de valabilitate 30 de zile de la data emiterii pentru solicitanții cărora nu li se reține cotizația de membru pe stat de plată;
      2. Adeverință de la angajator în care să se precizeze funcția și locul de muncă, eventualele mutații intervenite și data de la care au apărut modificări ale condițiilor contractuale (modificări de normă, salariale etc);
    4. Verificarea cumulării numărului minim de credite în Registrul național unic al asistenților medicali generaliști, moașelor și asistenților medicali. Se vor solicita diplomele doar pentru cursurile sau manifestările științifice creditate care nu au fost înregistrate în Registrul național unic al asistenților medicali generaliști, moașelor și asistenților medicali până la data solicitării avizului sau în caz de neconcordanțe în înregistrări;
    5. Dovada achitării la zi a cotizației de membru, cu excepția cazului în care cotizația este reținută lunar de către angajator pe statul de plată;
    6. Certificatul de sănătate fizică și psihică pentru asistenții medicali generaliști, moașele și asistenții medicali care exercită profesia după vârsta de 65 de ani.

Lista de rezultate este disponibilă la următorul link: rezultatele-finale-obtinute-gp-2023.pdf