lang: ROHU
 
OAMMRHR - Organizatia Asistentilor Medicali Generalisti, Moaselor si Asistentilor Medicali
 
Noutăţi
 
 
 
 
 
2017-10-27
LOCUL SI ORA DESFASURARII EXAMENULUI DE GRAD PRINCIPAL
 
 
2017-10-16
Vă facem cunoscut că în baza referatului MS nr. 55338/09.10.2017, a fost aprobată derogarea de la prevederile art. 19 alin. (1) lit b) din Metodologia de organizare și desfășurare a examenului de grad principal aprobată prin Ordinul Ministrului Sănătății nr. 1044/2016, în sensul aprobării înscrierii la examen a candidaților care îndeplinesc condiția de experiență profesională de 5 ani până la data de 31.12.2017 inclusiv.
Precizăm că pentru înscrierea la examen candidații trebuie să îndeplinească și celelalte condiții prevăzute de Ordinul Ministrului Sănătății nr. 1044/2016.

 
 
2017-09-04
ANUNŢ
privind organizarea şi desfăşurarea examenului de grad principal pentru asistenți medicali generaliști, moașe, asistenți medicali, surori medicale și oficianți medicali -sesiunea 2017

Ordinul Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali din România (OAMGMAMR) organizează, prin filialele judeţene şi a municipiului Bucureşti, examenul de grad principal-sesiunea 2017, conform Ordinului MS nr. 1044/12.09.2016, publicat în Monitorul Oficial al României, partea I,nr. 750/27.09.2016.

Examenul de grad principal se organizează pentru: asistenți medicali generaliști, moașe, asistenți medicali (Balneofizioterapie și recuperare medicală; Farmacie; Igienă și sănătate publică; Igienist de cabinet stomatologic; Stomatologie; Laborator; Medico-social; Nutriție și dietetică; Radiologie și imagistică medicală), surori medicale și oficianți medicali.
Documente necesare înscrierii:
(1) La înscriere, candidatul va depune un dosar cu şină, care va conţine următoarele documente:
a) cererea de înscriere cu datele de contact;

b) copia actului de identitate;

c) copia diplomei de absolvire/licenţă sau echivalentă a uneia din următoarele categorii de instituţii de învăţământ: liceu sanitar; şcoală postliceală sanitară; colegiu medical universitar; facultate de medicină/ de asistenţă medicală/ de moaşe; La înscriere candidatul prezintă actele de studii în original, urmând ca persoana care primeşte documentele să certifice “în conformitate cu originalul” pe copiile de pe actele de studii aflate la dosar;

d) copia atestatului de echivalare, după caz;

e) în cazul candidaților cu formare profesională efectuată în străinătate și recunoscută în România, în condițiile legii, candidatul va depune copia diplomei obținute în străinătate însoțită de traducerea legalizată în limba română și de copia documentului de recunoaștere a calificării în România;

f) adeverinţă eliberată de angajator din care să reiasă, după caz:

(i) experiența profesională cumulată de minimum 5 ani la data susținerii examenului, dobândită în condițiile legii în specialitatea atestată de titlul de calificare, indiferent de nivelul acestuia;
(ii) experienţa profesională dobândită în condiţiile prevăzute la art. 19, alin.(2) din Ordinul ministrului sănătăţii nr. 1044/2016 pentru asistenţi medicali generalişti şi pediatrie care au absolvit cursul de specializare conform prevederilor Ordinului ministrului sănătăţii nr.613/2013 privind aprobarea Normelor de organizare și desfășurare a programelor de pregătire pentru obținerea specializărilor în domenii complementare specialității de bază de către asistenții medicali generaliști și asistenții medicali de pediatrie, cu modificările şi completările ulterioare.
g) copia actelor de schimbare a numelui, după caz;

h) dovada plăţii sumei de participare la examen.

(2) Candidaţii care au desfăşurat activitate de voluntariat vor depune contractul de voluntariat, încheiat în conformitate cu prevederile Legii nr. 78/2014 privind reglementarea activităţii de voluntariat în România, şi Certificatul de voluntariat emis de către organizaţiile gazdă, încheiat conform art. 10 alin. (4) din Legea nr. 78/2014 privind reglementarea activităţii de voluntariat în România; vechimea acumulată în perioada de voluntariat se calculează în funcţie de timpul efectiv de lucru prestat;

(3) În situaţia în care solicitantul a exercitat profesia pe teritoriul altui stat, acesta va depune, în copie legalizată şi traducere legalizată, documente emise de autoritatea competentă a statului în cauză din care să rezulte perioadele de exercitare efectivă şi legală a profesiei pe teritoriul acelui stat;

(4) Pe coperta dosarului de înscriere se trec: numele şi prenumele candidatului cu iniţiala tatălui, numele purtat anterior (după caz), specialitatea în care s-a înscris la examen, numărul de telefon al candidatului.

Datele de desfășurare a examenului, pe specialități:
02.11.2017– examen – asistenţi medicali generalişti, surori medicale, oficianţi medicali;

03.11.2017 – examen – asistenţi medicali – alte specializări, altele decât asistenţi medicali generalişti;

Înscrierile la examen se fac în perioada 09-25.10.2017, pentru toate specialităţile, la sediul filialelor judetene/a municipiului București ale OAMGMAMR.
Cuantumul sumei de participare la examen este de 150 lei/participant.
Suma se va plăti în contul IBAN RO49UGBI0000362008983RON, deschis la GARANTI BANK, beneficiar OAMGMAMR, CIF 15346984;
Pe documentul de plată plătitorul va menționa “Suma de participare examen grad principal-2017”
Tematica şi bibliografia pentru examen pot fi consultate la adresa:
http://www.oamr.ro/tematica-si-bibliografia-pentru-examenul-de-grad-principal-sesiunea-2017/
 
 
2017-07-21
In baza Ordinului M.S. nr.613/2013, Ministerul Sanatatii organizeaza prin Scoala Nationala de Sanatate Publica, Management si Perfectionare in Domeniul Sanitar Bucuresti, programe de specializare pentru asistentii medicali generalisti si asistenti medicali de pediatrie in specialitatile: Radiologie-imagistica medicala, Laborator, Balneo-fizioterapie, Nutritie si dietetica si Igiena si sanatate publica.
 
 
2017-01-04
AVIZ ANUAL 2017

PENTRU AUTORIZAREA EXERCITĂRII PROFESIEI

Acte necesare:
- Asigurarea de malpraxis pentru întreg anul 2017;

- Fişa verde de credite, din care reiese numărul creditelor obţinute (necesar 30).

- Chitanţa abonamentului de la Ars Medica, Farmacist .Ro, Viaţa Medicală, dacă este cazul.
- Certificate de participare la cursuri din alte judeţe sau ţări.
- Raport per salariat din REVISAL pentru plata cotizatiei de membru (1% pe luna din salariul de încadrare).

Pentru persoanele aflate în pensie dar profesează, faţă de cele sus-menţionate, trebuie adusă şi adeverinţă medicală tip A5.

 
 
Pagini:      1  2    3   . . . .   6    7    8    
 
 
 
Contact

Adresa:
Bulevardul Timişoarei nr. 53, sc.A, ap.4
Miercurea-Ciuc, Harghita, RO
Tel/ Fax: 0266 310.743
​E-mail: ord.asist@oammrhr.ro

Cont IBAN: RO85BTRLRONCRT0274279401

BANCA TRANSILVANIA M-CIUC

          IBAN: RO96BRDE210SV47438372100

BRD M-CIUC

">

Program cu publicul:

Luni - Marţi -  Joi : orele 09.00 - 13.00

Miercuri: 09.00-13.00 şi 15.00-18.00

  

Presedinte:
Doczy R. Janos
tel. 0741 098 923

Vicepresedinti:
Barabas Kalman Zoltan
tel. 0741 098 924

Fekete Julianna
tel/

 
 
 
 
 
btz webdesign